søndag 24. juni 2012

Oppfølgingsspørsmål Kulturhuset Borgen





Har stilt oppfølgingsspørsmål til byråden: Hva skjer med kunsterne i Borgen? Skal de få lov til å være der til bygget rives? Har han fnnet alternative lokaler til dem?






SPØRSMÅLSSTILLER:



Gülay Kutal (SV) ,

TIL:
Byråd Hallstein B. Bjercke
UTVALG:KOUK
TITTEL:
Oppfølgingsspørsmål Kulturhuset Borgen
VEDRØRENDE:Jeg viser til mitt spørsmål av 14.05.2012 vedr kulturhuset Borgen og byråd Bjerkes svar av 12.06.2012 hvor han skriver:

1. "(...) Ettersom pågående planer som eventuelt medfører riving av eiendommen ennå ikke er vedtatt, sendte jeg 04.06.2012 brev til Jernbaneverket hvor jeg ba dem vurdere mulighet for forlengelse av leieavtalen med Kulturhuset Borgen."
og

2. "(...) Imidlertid vil jeg vil foreta en gjennomgang av kommunens eiendomsmasse for søk etter alternative lokaler for kulturhusvirksomheten."
Ettersom kunsterne risikerer kastet ut allerede 1. juli, vil jeg gjerne vite fremdrift på de to punktene over.
mvh
Gülay Kutal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar