lørdag 22. august 2015

Ta kampen for et varmere samfunn sammen med Gulay

Kjære deg 
Nå er valgkampen i gang. Jeg stiller som kumulert kandidat til Oslo bystyre fra SV – Sosialistisk Venstreparti for nye fire år. Dette er programmet jeg skal jobbe for de neste fire årene hvis jeg blir valgt inn på nytt: http://www.sv.no/oslo/oslo-svs-valgprogram-2015/

Og her skriver jeg kort om hva jeg brenner for: http://gulay-kutal.blogspot.no/…/ta-kampen-for-et-varmere-s…
Jeg synes også at det er en politikers oppgave å fortelle folk hva hun har gjort mens man har forvaltet folkets tillit. Derfor har jeg lagd en oppsummering av denne bystyreperioden med noen highlights fra mitt politiske arbeid med bl.a.:
Jeg håper du stemmer på SV og krysser meg inn, eller legger meg til på stemmeseddelen hvis du mot formodning skal stemme på et annet parti . Du er også hjertelig velkommen til å bidra til min valgkamp ved å be andre om å kumulere meg, og Like og dele mine innlegg i Facebook. 
Hvis du ikke ønsker mer informasjon fra meg i fremtiden, er det bare å si fra.
Takk for hjelpen og godt valg! 
mvh
Gülay Kutal
Oslo SVs representant i bystyret og medlem av kultur- og utdanningskomitéen.
Landstyremedlem og leder av SVs etnisk likestillingsutvalg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar