onsdag 14. september 2011

Gülay er Oslo bystyremedlem!

En stor, stor takk til alle som fikk meg inn i Oslo bystyret. Ved å stemme på meg, har hele 1193 personer i Oslo gitt beskjed om at de vil ha meg som deres representant i bystyret. 301 av disse stemte ikke SV, men syntes det var fint at jeg var der og representerte dem allikevel. Igjen, tusen takk for tilliten som gir meg mulighet til å jobbe for Oslo i de neste 4 årene. Denne tilliten skal jeg prøve å effektuere på en best mulig måte.
Jeg vil være til å treffe på en kafé på Motzfeldsgata 6 på Grønland, tirsdag 20. september kl. 17. Jeg håper flere av dere vil komme, feire sammen med meg og dele med meg deres politiske prioriteringer.

Nå på tyrkisk:

Beni Oslo Eyalet Meclisi'ne getiren herkese sonsuz tesekkurler.1193 kisi bana oy vererek Oslo'da beni temsilcileri olarak gormek istedeiklerini belirtti. Bunlarin 301 tanesi SV'ye oy vermedikleri halde beni kendilerini temsil etmeye layik gordu.  Onumuzdeki 4 yilda Oslo icin calisabilmem icin bana gostermis oldugunuz bu guvene tekrar sonsuz tesekkurler. Bu guveni en iyi sekilde kullanmaya calisacagim.

20 Eylul Sali gunu saat 17'de hepinizi Gronland'da Motzfeldsgata 6'da meclis uyeligimi kutlamaya ve politik onceliklerinizi benimle paylasmaya davet ediyorum. Gorusmek dilegiyle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar