onsdag 31. august 2011

Hordan få meg inn i Oslo bystyre?

1. På Oslo SVs liste, sett et kryss ved siden av "Gülay Kutal".
2. Om du stemmer et annet parti, skriv "Gülay Kutal" på eget felt på stemmeseddelen.

Om meg selv:
Som kvinnelig informatiker med minorittesbakgrunn representerer jegde store endringene i vår tid som kan være nyttig å ha med seg i Oslos bystyre. Jeg sitter i sentralstyret til SV og leder SVs etnisk likestillingsutvalg.

Jeg brenner for at Oslo skal være verdens grønneste og mest integrerte velferdsby. Hun prioriterer:

1. Å redusere levekårsforskjellene mellom folk i Oslos øst- og vestkant. Jobbe for et godt integrert og mangfoldig samfunn.

2. En god, offentlig skole som møteplass for barn med ulik bakgrunn og med flere lærere. Gode offentlige velferdstjenester.

3. Redusere papirbruk og ha ''rød-grønne IT-løsninger'' hos kommunen og for byen. Jobbe for at kommunen har god bestillerkompetanse på IT-løsninger.

Jeg er også opptatt av å være en god lytter og med min erfaring både sentralt og lokalt i SV og fra næringslivet, legger jeg vekt på betydningen av et godt samarbeidsmiljø.

Stem meg inn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar