lørdag 10. oktober 2020

Etablerertjenesten arrangerer startup program i Viken / Viken’de iş kurmayı düşünenler için girişimcilik programı

 «Etablerertjenesten» Viken’de (Akershus, Buskerud ve Østfold)  yaşayan yabancı kökenli girişimcilere yönelik bir eğitim ve bilgilendirme programı düzenliyor. Program İngilizce. 15 kişilik programa ilk başvuran kazanıyor! Öğretim üyelerinden biri, birkaç yıl önce Oslo'da yaşayan Türkler için hazırlanan başlangıç kurslarının düzenlenmesinde rol alan Paul Bø.

Başvuru için:

http://www.businesscompass.no/?fbclid=IwAR0Qt5Ck_bkWCn_S5rMl7nCDXbFubbIK7vDL-33vSKnQfpvYTDaX_h8b1dM

2 kommentarer:

  1. Jovita Financial Aid U.S.A. Vær kvalifisert til å motta opptil $ 10.000 til $ 100.000 lån med% 1,5 rente hvis du står overfor økonomiske vanskeligheter eller tap av inntekt eller inntekt under COVID-19-pandemien. Du må sende inn en forespørsel WhatsAp: +17097005449
    E-post via: loanerjovita.loanlender.org@gmail.com

    FØRSTE INFORMASJON TRENGES
    _. Fullstendige navn:
    _.Land:
    _.Adresse:
    _.Stat:
    _.Kjønn:
    _.Sivilstatus:
    _. Telefonnummer:
    _. Epostadresse:
    _Lånebeløp som trengs:
    _Lånets varighet:
    _. Har du tidligere søkt:
    Så snart vi mottar informasjonen din, blir lånet ditt behandlet% 100.

    SvarSlett
  2. Livet er virkelig NÅD, jeg er Daan Sophia for tiden i California USA. Jeg vil gjerne dele erfaringene mine med dere om hvordan jeg fikk et lån på $ 185 000,00 USD for å fjerne bankutkastet mitt og starte en ny virksomhet. Det hele startet da jeg mistet hjemmet mitt og eiendelene på grunn av bankutkastet jeg tok for å motregne noen regninger og noen personlige behov. Jeg ble så desperat og begynte å søke etter midler på alle måter. Heldigvis for meg hørte jeg en kollega av meg snakke om dette selskapet, jeg ble interessert selv om jeg var redd for å bli lurt, jeg ble tvunget av min situasjon og hadde ikke noe annet valg enn å søke råd fra vennen min angående dette selskapet og fikk deres kontaktnummer, å få kontakt med dem virkelig gjorde meg skeptisk på grunn av min tidligere erfaring med online långivere, lite visste jeg om dette selskapet "PROGRESSIVE LOAN INC. var en gudfrykt for meg og min familie og hele internettverdenen, dette selskapet har vært til stor hjelp for meg og noen av kollegaene mine og i dag er en stolt eier av godt organisert virksomhet og ansvar blir håndtert alt takket være Josef Lewis fra (progressiveloan@gmail.com) .. Så hvis du virkelig har behov for en lån enten for å utvide eller starte din egen virksomhet eller i noen form for økonomiske vanskeligheter, jeg anbefaler deg å gi hr. Josef Lewis fra Progressive lån muligheten til økonomisk løft i livet ditt E-post: progressiveloan@gmail.com ELLER Wha tsApp / Text +13254005559 og ikke bli offer for online svindel i navnet på å få et lån. Takk


    SvarSlett